سهراب سپهری... :)

آری،ما غنچه یک خوابیم...

-غنچه خواب؟ آیا می شکفیم؟

-یک روزی،بی جنبش برگ.

-اینجا؟

-نی،در دره ی مرگ...

-تاریکی،تنهایی...

-نی،خلوت زیبایی...

-به تماشا چه کسی می آید؟چه کسی مارا می بوید؟

- ...

-و به بادی پرپر...؟

- ...

- و فرودی دیگر؟

- ...

 

+دوست دارم سهراب سپهری عزیز... :)



نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت18:23---29 فروردين 1393
سهراب...آخ که بعضی وقتا که هیشکی نمیفهمه منو میفهمتم...
پاسخ: خب طرف سهراب سپهریه ها! :)))


ملیکا
ساعت18:17---28 فروردين 1393
تو نگینی و من نگینو دوس دارم ؛؛)


تو یه آدم مهربونی که می خوای خودت باشی و از کسی تقلید نمی کنی و من این که تو خودتی رو دوس دارم .. 8->>
پاسخ: عاقا دیگهههه... :)))))) :-خر ذوق! مرسییییی... :]


ملیکا
ساعت18:16---28 فروردين 1393
دوست دارم ؛ خیلی زیاد سهراب و شعراشو دوست دارم.. ؛؛)
پاسخ: منم همینطور...بسی فراوان... :)


roshanak
ساعت20:23---27 فروردين 1393
و صعودی دیگر...
پاسخ: همینو میخواستم بشنوم... :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393 | 18:59 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.